Update Isteri muda mendiang pengasas Playboy tak akan dapat warisan >> Berita Malay 18

30/9/17

 
 Hugh Hefner. ©REUTERSFILE
  Pengasas majalah Playboy, Hugh Hefner, meninggal dalam usia 91 tahun pada Khamis kemarin di kediamannya Puri Playboy, Hollywood, Los Angeles, California, Amerika Syarikat. Namun, isteri terakhirnya, Crystal Harris (31), khabarnya tidak akan mendapat sesen pun warisan dari mendiang Hefner.

Dilansir dari laman US Weekly, Jumaat (29/9), Harris mengahwini Hefner pada malam tahun baru 2012 di Puri Playboy. Namun, sebelum mengikat janji membina rumah tangga, Harris harus mematerikan perjanjian pranikah yang menyatakan dia tidak bakal mendapat sepeserpun harta Hefner sebesar USD 43 juta

Harta waris Hefner hanya dibagi buat empat anaknya, yakni Christie, David, Marston, dan Cooper. Bakinya bakal disumbangkan ke Sekolah Film Universiti California Selatan, dan ke beberapa yayasan.

Hefner dan Harris sebenarnya dijadualkan berkahwin pada 2011. Namun, lima hari sebelum resepsi, Harris mendadak membatalkan rencana itu.

Meski demikian, Harris yang merupakan salah satu 'Playmate' tak lama kemudian meminta maaf dan melanjutkan rencana pernikahan. Dia menjadi isteri ketiga Hefner dan meninggalkan dunia modelling dan banting setir menjadi penulis blog, di laman Crystalhefner.com
 dipetik dari Merdeka.com

Subscribe to receive free email updates: