Update Tan Sri Siti Zaharah Masuk PAS? >> Berita Malay 18


KUANTAN 1 Okt. - Bekas Ketua Pergerakan Wanita UMNO, Tan Sri Dr. Siti Zaharah Sulaiman menafikan menyertai Pas pada Himpunan Fastaqim 2.0 di Pantai Tok Jembal, Terengganu seperti yang tular di laman media sosial.

Zaharah berkata, perkara yang tular itu adalah fitnah dan meminta orang ramai supaya tidak mempercayainya.

“Saya masih merupakan Ketua Wanita UMNO Bahagian Paya besar dan perjuangan saya dari dahulu adalah bersama UMNO.
“Mana mungkin saya akan mengkhianati parti keramat orang Melayu ini. Saya sudah 40 tahun bersama dan berjuang dalam UMNO, saya tidak akan merosakkan taat setia serta kejujuran saya terhadap UMNO,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.
Zaharah berkata, dakwaan yang mengatakan beliau akan menyertai Pas pada Himpunan Fastaqim 2.0 diterimanya menerusi aplikasi WhatsApp semalam.
“Saya tidak pernah dan tidak akan berganjak daripada perjuangan saya bersama dengan UMNO.
“Bagaimanapun, ini adalah asam garam politik dan sebagai orang politik kita perlu menerima hakikat ini,” kata bekas Menteri Perpaduan Negara dan Pembangunan Masyarakat itu. - UTUSAN ONLINE

Subscribe to receive free email updates: