Update ALLAH AKAN HINA MEREKA KERANA LARI DARI PERJUANGAN ISLAM >> Berita Malay 18

WALAUPUN ADA DIANTARA AHLI PAS YANG LARI DARI PERJUANGAN ISLAM, NAMUN PAS YAKIN MEREKA AKAN MENDAPAT BALA DARI ALLAH.

BALA AKAN MEMBURU MEREKA ATAS BAI'AH YANG MEREKA LAFAZKAN, RAKYAT HANYA PERLU MENUNGGU KHABAR BERITA MEREKA.

KEKUATAN PAS SEMAKIN BERTAMBAH SEKALIPUN PENGKHIANAT TELAH MELAKUKAN SABOTAJ TERHADAP  DASAR ISLAM YANG DIPERJUANGKAN OLEH PAS.

ALLAH S.W.T MASIH LAGI MEMBERIKAN KEPADA MEREKA NAFAS UNTUK HIDUP SEMENTARA MENUNGGU BALASAN DARIPADA TUHAN.

 -Pak Karamu-


 Pas tak mati walaupun ada ahli 'jual' kerusi

AddThis Sharing Buttons

Abdul Hadi Awang
Abdul Hadi Awang
(Ubah saiz teks)

MARANG - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menegaskan Pas tidak mati walaupun ada ahlinya yang 'menjual' kerusi termasuk memilih lari dari perjuangan.

Sebaliknya, Abdul Hadi yang juga Ahli Parlimen Marang menegaskan parti itu akan terus mara ke hadapan.

"Kita menyaksikan bagaimana dalam perjuangan Pas, ada orang kita pilih jual kerusi, ada orang kita pilih lari dari perjuangan kerana tak tahan.

"ALLAH tidak mematikan Pas tetapi mereka yang khianat itu mati. Mereka yang khianat itu hilang, Pas makin hari makin kuat. Makin hari makin gagah," katanya.

Beliau berkata demikian di Ceramah Perdana, Pelancaran Markas Besar PRU14 Parlimen Marang di Dewan Tok Guru, di Rusila, malam tadi.

Hadir sama, Yang Dipertua Pas Kawasan Marang, Yahaya Ali.

Ahli Parlimen Marang itu berkata, jumlah keahlian Pas juga terus bertambah sehingga mencecah sejuta orang dengan kekuatan jentera berada di seluruh negara termasuk di kawasan bukan Islam.

"Saya sebut malam kelmarin, hari ini (bahawa) Pas sudah mempunyai satu juta ahli, hari ini, Pas sudah ada kawasan, (ada) 196 kawasan di seluruh negara.

"Pas ada jentera bukan macam parti lain yang bergerak di atas angin. Pas ada jentera di seluruh negara termasuk di Sabah, di Sarawak, di kawasan yang orang Islamnya sedikit ada jentera-jentera Pas," katanya.

Beliau berkata, parti itu juga mempunyai kekuatan yang sangat kuat di peringkat akar umbi dan menaruh harapan akan mencapai kemenangan lebih besar pada PRU14 berbanding pilihanraya sebelum ini.

"Maka sumbangan yang (perlu) kita beri adalah untuk menghidupkan pokok yang tidak mati, pokok yang subur, pokok inilah yang kaedahnya berpanjangan...dari dunia sehingga hari akhirat.

"Insya-ALLAH kita akan hadap pilihanraya akan datang, yang akan diumumkan bila bila masa sahaja dan kali ini kita mengharapkan boleh mencapai kemenangan lebih besar daripada masa lalu," katanya.

Bagaimanapun, beliau berkata, Pas masih memerlukan sokongan tambahan daripada pengundi muda yang disifatkan sebagai undi penentu yang akan menentukan kemenangan dalam PRU14.

"40 peratus pengundi muda adalah penentu kemenangan yang perlu kita tarik dengan bersungguh sungguh sama ada yang muda muslimin atau muslimat," katanya.

Subscribe to receive free email updates: