Update [Video Najib Umno Patut Tuntut Sitaan Kapal Mewah Jho Low Hasil Rompakan Duit 1MDB Rakyat] PERKEMBANGAN SEMASA DAN AKAN DATANG seperti tidak akan menyebelahi Najib & Biasalah Pak Lobai siapa yang nak mengaku berak tengah jalan. >> Berita Malay 18

Jumaat, 2 Mac 2018

Tumpang sekole.

PERKEMBANGAN SEMASA DAN AKAN DATANG seperti tidak akan menyebelahi Najib.


Hanya mungkin dapat berharap PH berpecah.

Robert Kuok yang dipanggil pondan oleh Nazri tak perlu pulang untuk bertanding di PRU, dia sudah pun menang. 
Nazri digasak pemimpin MCA dan Gerakan untuk mohon maaf.
Dan selepas ini tiada siapa lagi yang berani angkat suara pada Robert Kuok.

Kapal mewah Jho Low disita oleh kerajaan Indonesia atas kerjasama interpol dengan pihak DOJ yang mendakwa kapal mewah tersebut dibeli dan ada hubungkait dengan 1MDB.

Satu dunia percaya, selepas ini tindakan dibawah akta jenayah akan diambil ke atas Jho Low dan sekutu-sekutunya oleh DOJ.

Jelajah PH atas dasar Selamatkan Malaysia terus mendapat sambutan hebat di kawasan pendalaman dan atas iltizam kerusi² yang bergantung kepada Felda akan berpihak kepada PH sekurang-kurangnya 30.

Anwar Musa sedang bergelut di Kelantan dan modal basinya, penerima brim dikerah mendengar bebelan bosannya sebelum baucer² brim diserahkan - melalui group wassap public Parlimen Ketereh, pengundi menempelak strategi umno yang menyusahkan rakyat, beratur panjang, buang masa, terpaksa ambil cuti dan membebankan golongan miskin dengan tambahan kos pengangkutan.

Pendedahan rakaman suara, Nik Abduh turut songlap. Biasalah siapa yang nak mengaku berak tengah jalan..


Heh..

Posted by 

Subscribe to receive free email updates: