Update [Video Pesanan DrM kpd pengundi Pekan & Abang pilih yang mana? Bujangan @ Duda & Perawan @ Janda] Pas dipermain Umno, akan hilang Kelantan – Daim >> Berita Malay 18

Khamis, 3 Mei 2018






Foto Otai BERSIH.
Mana satu pilihan anda???

Ramesh Rajendram Wa pilih Nurul Izzah sebab beliau cantik , comel , ayu , muka berseri , pandai beri ucapan atas pentas , sentiasa berdiri teguh pada ayahnya disaat2 perit , harap2 impian beliau tercapai , I 💗 you Nurul ...


Pas dipermain Umno, akan hilang Kelantan – Daim

Daim Zainuddin
Bekas Menteri Kewangan Tun Daim Zainuddin (foto) menjangkakan bahawa Pas akan kehilangan Kelantan pada pilihan raya umum 9 Mei ini.
Dalam satu wawancara dengan akhbar harian Cina, Nanyang Siang Pau, Daim juga berkata bahawa Pas tidak akan menang banyak pada kali ini dan oleh itu, mereka tidak akan menjadi ‘kingmaker’ atau ‘pembuat keputusan’.
Beliau menjelaskan bahawa pengundi hari ini melihat pemimpin Pas terlalu rapat dengan Umno, yang suatu ketika dahulu ditolak terus oleh Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan bekas Mursyidul Am Pas, Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, lapor Malaysiakini.
Beliau berkata sejarah membuktikan bahawa Umno sering mengambil kesempatan ke atas Pas, terutamanya apabila parti pemerintah itu adalah lemah, tetapi mengketepikannya apabila mereka tidak lagi memerlukannya.
MD.

Subscribe to receive free email updates: