Update Lagi Letupan Bergegar..! >> Berita Malay 18


Dulu, bukan main lagi mereka membakar lilin di sebalik dinding penjara..! Menangisi dan meratapi Anwar yang ketika itu berada didalam tembok besi. 

Kenapa apabila ANwar keluar penjara, sudah menjadi Presiden Parti, sudah menjadi Ahli Parlimen dan sudah pun disebut sebagai bakal Pieemm maka makin banyak kecelaruan dan tangan tangan menjengkal dan menunjal muka Anwar..!

Jelas bahawa PKR sekarang seang terbelah 2, sedang hanyut dan bakal melanggar karang yang bakal membunuh dan melumpuhkan parti yang diwujudkan atas nama Anwar..!


Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) Syed Ibrahim Syed Noh berkata Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali tidak wajar mengkritik pelantikan kepimpinan parti seperti diumumkan presiden parti mereka, Anwar Ibrahim.
Sebaliknya, jelas Syed Ibrahim yang merupakan salah seorang ahli MPP lantikan, Mohamed Azmin seharusnya menggunakan kedudukannya untuk berbincang dengan Anwar.
“Siapa-siapa saja boleh keluar kenyataan, namun sebagai timbalan presiden beliau ada ruang untuk berbincang dengan presiden. Tetapi beliau keluar kenyataan dalam masa singkat selepas pengumuman lantikan.
“Jadi saya rasa itu tidak berapa wajar, sepatutnya beliau bincang dulu dan kemudian rujuk kepada MPP. Jika selepas itu ada persetujuan bersama, barulah boleh buat perubahan,” Katanya dipetika Sinar Harian.
Cuma Nazri sahaja yang nampaknya cinta dan kasih kepada Anwar ni..!
Kenapa ya?
Lu Fikir La Sendiri..!

Subscribe to receive free email updates: