Update MT UMNO Perlu Berani..! >> Berita Malay 18


Kalau mahukan perubahan maka MT UMNO perlu berani mengambil tindakan..! Jangan dicemari dengan bayangan silam. Jangan dibiarkan pungguk merindu bulan..! Dedak dah takde..! Dah habis..!

Ahli Majlis Tertinggi Umno digesa sebulat suara memberikan mandat penuh kepada Mohamad Hasan menjadi pemangku presiden dan bukannya sekadar timbalan presiden yang menjalankan tugas presiden.
Bendahari Umno Johor Md Jais Sarday (gambar) dalam kenyataan medianya hari ini berkata, mandat itu harus diberikan kepada Mohamad bagi memulihkan dan memperkasa Umno.
“Ahli Umno di peringkat akar umbi, khususnya di peringkat Umno Kluang hari ini menyambut baik iltizam yang digariskan Tok Mat selaku Timbalan Presiden yang menjalankan tugas-tugas Presiden untuk Umno bangkit kembali dan meneruskan perjuangannya dalam arena politik tanah air.
"Sehubungan dengan itu, sewajarnya beliau bukan sekadar menjalankan tugas-tugas presiden, sebaliknya kuasa untuk memangku jawatan tersebut seterusnya mengarahkan jentera dan parti di semua peringkat dalam memperkasa dan menjalankan kerja-kerja parti dalam menjayakan iltizam yang digariskan Mohamad," katanya.
UMNO perlukan lebih ramai pejuang..! bukannya mereka yang hanya menanti peluang seperti mana sebelum ini..!
Berubahlah..! Berubah demi Agama, Bangsa dan Negara..!
Boleh?
Lu Fikir La Sendiri..!

Subscribe to receive free email updates: