Update Caakkk..Perbicaraan kes 1MDB yang bermula 14 Mei ini ditangguhkan pada 19 Ogos depan? Duit pakcik PENCEN pun di sapu bosskurrr! [Video HORMATI MANDAT RAKYAT KEPADA TUN M, KATA ANWAR] >> Berita Malay 18

Khamis, 2 Mei 2019
Jom Channel
Ahli Parlimen Port Dickson berkata tidak timbul sebarang keraguan mengenai kedudukan Perdana Menteri, memandangkan mandat itu jelas dinyatakan dalam Perlembagaan Persekutuan. "Kenyataannya kita berikan kedudukan itu, bahawa Perdana Menteri itu dipimpin oleh Perlembagaan... beliau adalah Ketua yang diberi tugas itu, dan tanggungjawab kita untuk memastikan bahawa beliau efektif dalam melaksanakan tugasnya” ujarnya.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, cermin mata dan rakaman dekat
Caakkk...
Perbicaraan kes 1MDB yang bermula 14 Mei ini ditangguhkan pada 19 Ogos depan bagi memberi laluan kepada perbicaraan kes SRC yang sedang berlangsung.
Harap Maklum.

Cara bosskurr balun duit pencen rakyat...
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Ketika Najib berkuasa dahulu kita lihat Najib Rosmah sekeluarga kelihatan hidup penuh kemewahan. Asal saja hujung tahun sudah pasti ke luar negara guna pesawat mewah khas kerajaan punggah satu keluarga bercuti.
TETAPI slps Najib tak berkuasa di manakah mereka skrg? Sehinggakan penampilan Rosmah skrg jauh berbeza berbanding ketika suami beliau berkuasa dahulu, kenapa?
Walaun & macai UMNO kata Najib keluarga hartawan.. Hartawan tang mana tu!

Subscribe to receive free email updates: