Update HISHAMUDDIN AW.AW PERLU MENGADAP LEMBAGA DISPLIN >> Berita Malay 18

HISHAMUDDIN PECAHBELAHKAN UMNO ?
HISHAM ADA NIAT TIDAK BAIK.
BODOH ,BANGANG, SOMBONG

Puad: Tiada jaminan 'tengkuk' Hisham akan 

selamat


Seorang tokoh Umno Johor menjadi individu terbaru mengecam bekas naib presiden parti itu, Hishammuddin Hussein, kerana dianggap bertindak "sesuka hati" ekoran terlibat dalam pertemuan dengan Azmin Ali malam tadi.

Bekas ahli parlimen Batu Pahat, Dr Puad Zarkashi, berkata Hishammuddin melanggar prinsip jemaah sekali lagi apabila membawa beberapa pemimpin BN ke rumah timbalan presiden PKR itu ketika penyokong mereka sedang bersemangat meraikan kemenangan di Tanjung Piai.

Kata Puad, walau apa pun alasan diberikan oleh Hishammuddin, perbincangan mengenai pembangunan negara seeloknya dibuat di pejabat, bukan rumah.

"Sebelum ini sudah beberapa kali dia buat perkara yang membingungkan parti dan ahli di bawah.

"Tindakan beliau itu bukan saja boleh memecah-belahkan parti tetapi memusnahkan muafakat nasional," katanya dalam satu kenyataan di media sosial hari ini.

Azmin menjadi perhatian malam tadi apabila lebih 20 ahli parlimen - termasuk sebahagian kecil dari PKR - 'berkampung' di kediaman rasmi menteri kanan terbabit.

Perkembangan semasa dalam PKR mencetuskan spekulasi ia ada kaitan dengan gerakan mahu mengetepikan presiden parti itu, Anwar Ibrahim, yang dijanjikan untuk dilantik sebagai perdana menteri pada masa yang tidak disahkan.

Ahli parlimen Sembrong itu pernah menyatakan rasa kecewanya apabila mendakwa difitnah akan meninggalkan Umno oleh orang Umno sendiri.

Subscribe to receive free email updates: