Update APA RAHSIA PEGUAM YANG SAMA ? >> Berita Malay 18

mission impossible

HANYA SECARA KEBETULAN SAHAJA PEGUAM YANG SAMA, SANGKA BAIK JE LAAAA ! APA YANG BERLAKU TETAPLAH BERLAKU, ERTINYA TETAPLAH SALAH.

HAMPIR JAM 7 MALAM INI YUSUF MASIH DI BUKIT AMAN.

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini

Polis hari ini mengambil keterangan Muhammed Yusoff Rawther berhubung dakwaan salah laku seks terhadap Presiden PKR Anwar Ibrahim.

Yusoff, 26, tiba di ibu pejabat polis Bukit Aman di Kuala Lumpur kira-kira pada pukul satu tengah hari bersama peguamnya, Mohamed Haniff Khatri Abdulla

Haniff sebelum ini turut menjadi peguam kepada Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad.

Terdahulu, Yusoff yang merupakan bekas pekerja Anwar membuat dakwaan tersebut menerusi satu akuan bersumpah (SD) bertarikh 19 November.

Dia kemudian membuat laporan polis Sabtu lalu, dan turut melampirkan akuan bersumpah itu dalam laporan itu.

Hampir jam 7 malam ini, Yusoff masih belum dilihat keluar dari Bukit Aman.

Sementara itu peguam Anwar, Ramkarpal Singh yang berada di Bukit Aman untuk satu urusan lain, berkata pasukannya tidak dapat menyerahkan notis tuntutan kepada Yusoff.

"Kami diarahkan (oleh Anwar) untuk mengeluarkan notis tuntutan.

"Tetapi kami tak dapat menyerahkannya di alamatnya di Pulau Pinang. Alamat yang dinyatakan dalam dokumen yang dikatakan SD itu. Surat dikembalikan ke pejabat saya dengan nota menyatakan dia tidak tinggal di sana.

"Kami akan hantar notis sebaik mendapat alamatnya. Jika dia ada peguam, alternatif lain adalah untuk serahkan (notis) kepada peguam," katanya lagi.

Subscribe to receive free email updates: