Update MASA DIA TERSUNGKUR BERMULA >> Berita Malay 18

TERSUNGKUR SEBELUM DAN SESUDAH BULAN PUASA.
 
Najib: Ada kata PH jatuh 66 hari lepas sumpah laknat saya?
 Malaysiakini
 Najib Razak tidak menolak Allah SWT telah  runtuhnya kerajaan PH yang didakwa menganiayai dirinya.

MP Pekan berkata terdapat pihak yang mengatakan kejatuhan PH berlaku "66 hari" selepas beliau melakukan sumpah laknat memfitnahnya berhubung pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

"(Soal 66 hari)itu saya tidak boleh nak buat kesimpulan, cuma ayat terakhir dalam sumpah laknat itu memang berat.

"Saya fikir banyak kali saya nak sebut. Sebab ayat itu kalau maknanya kalau saya bohong saya minta Allah jahanamkan saya dunia dan akhirat. 

"Dan kalau ada pihak yang fitnah kepada saya, selagi mereka tidak minta maaf, saya minta mereka dilaknat oleh Allah SWT," katanya.

Subscribe to receive free email updates: