Update Ibu dan 6 Anak tidur dalam kereta setelah diceraikan oleh Suami & Diusir pula oleh Tuan rumah kerana Sewa Tertunggak >> Berita Malay 18

Sedih tengok 6 anak dalam kereta. Air con pulak rosak. Anak semua berpeluh.
Ibu dan 6 Anak tidur dalam kereta setelah diceraikan oleh Suami & Diusir pula oleh Tuan rumah kerana Sewa Tertunggak

IBU DAN ANAK ANAK KECIL TIDUR DALAM KERETA DI RASA SELANGOR SETELAH DI CERAIKAN OLEH SUAMI DAN DI USIR PULAK OLEH TUAN RUMAH KERANA SEWA TERTUNGGAK.

S eorang wanita di cerai oleh suami masa PKP bersama 4 anak di usir pulak oleh Tuan Rumah kerana tak bayar sewa kini tidur dalam kereta Waja ( Grey colour) dan mandi di Petronas Rasa. Sudah 5 hari bermalam dalam kereta dengan baby bongsu 5 bulan. Mereka dalam keadaan amat letih dan kesusahan.

Apa lah nasib mu.... saya suruh parking di Balai Polis Rasa aja lah...


SAYA AKAN KE RASA DAN MINTA OCS BALAI POLIS RASA UNTUK BENARKAN MEREKA PARKING KERETA DALAM BALAI POLIS UNTUK KESELAMATAN


Saya berharap ada autoriti dapat membantu mereka.


Baby 5 bulan tidur dalam kereta memang tak berapa sihat.

Semoga Tuhan akan mempermudahkan mereka dengan kebaikan anak anak Malaysia membantu beliau....

UJIAN SUNGGUH BESAR... SAKIT KANSER DAN BERMALAM DENGAN ANAK 6 ORANG DI SETESEN PAM MINYAK...

Sedih nya ialah ibu kepada anak 5 itu ada kanser. Baru umur 30 tahun sudah ada kanser. Sedih sedih sedih. Anak satu ada masalah jantung, satu ada masalah pernafasan, satu OKU.... cukup menyayatkan hati... sebelum aku pulang aku berbisik... tabah.. akui akan bantu mana yang mampu...


DARI KEPANASAN KERETA YANG AIR CON ROSAK...BAYANGKAN MEREKA TIDUR DALAM NYA 5 MALAM 7 ORANG .... ADUI.....


Kami bawa ke Balai Polis Rasa untuk makan tengahari...

Bersama OCS Rasa meninjau masalah keluarga malang. Tq Tuan SM Ferdaus sangat mulia hati ajak keluarga makan di Balai Polis Rasa kerana cuaca panas.g berhati mulia meminjamkan tempat mesyuarat untuk mereka rehat dan makan.... sedih sangat... anak kecil ini melekat kat saya macam kena gam....


Terima kasih PDRM dan OCS Rasa yang berhati mulia meminjamkan tempat mesyuarat untuk mereka rehat dan makan....


Sedih sangat... anak kecil ini melekat kat saya macam kena gam....


Siapa yang ingin bantu boleh call Kuan Chee Heng - Uncle Kentang (018 2683999)


Subscribe to receive free email updates: