Update Video Penyanyi Duo Serigala Buat Aksi Melampau Lagi. >> Berita Malay 18

Indonesia - Dua orang penyanyi dangdut telah menimbulkan kontroversi baru dengan menayangkan aset mereka ketika membuat rakaman video tarian mereka.

Penyanyi dangdut kontroversi tersebut yang lebih dikenali sebagai Indonesia Duo Serigala sememangnya lebih dikenali kerana sering menimbulkan kontroversi yang melampau.

Video tersebut yang telah dimuat naik oleh mereka sendiri di media sosial ternyata amat mengejutkan netizen kerana dianggap melampaui batasan.

Walaupun sebelum ini kedua penyanyi berkenaan telah diberikan amaran daripada jabatan agama di Indonesia supaya tidak melakukan aksi goyang yang melampau namun ternyata kedua mereka masih tetap melakukannya malah semakin melampaui batasan seperti mahu mencabar jabatan agama.

Melalui klip video berkenaan kelihatan Dinar dan Pamela yang sedang bergoyang dengan salah seorang dari mereka tanpa segan-silu telah menaikkan separuh daripada bajunya sehingga menampakkan aset buah dadanya.

Walaupun video tersebut telah dilihat jutaan tontonan namun kebanyakkan netizen yang melihat video berkenaan rata-ratanya telah melemparkan kata hinaan serta makian terhadap mereka kerana melakukan goyangan yang melampau.

Duo Seriga menjadi terkenal hanya dengan sering menimbulkan kontroversi dengan hanya menggoyangkan buah dada mereka, namun begitu sejak beberapa bulan kebelakangan ini mereka dilihat semakin berani melakukan aksi yang dianggap semakin melampaui batasan.

Subscribe to receive free email updates: