Update Gigolo Dedah Rahsia Cara Memikat Pelangan Wanita Yang Menghubunginya. >> Berita Malay 18


AUSTRALIA - Seorang lelaki yang juga merupakan pekerja gigolo baru-baru ini mendapat perhatian dari netizen di laman media sosial kerana dikatakan telah meniduri lebih kurang seramai 1700 orang wanita.

Lelaki berkenaan dikenali sebagai Jake Ryan, 28 berasal dari Melbourne, Australia. Dia juga merupakan gigolo yang terkenal manakala pelanggannya pula terdiri daripada pelbagai peringkat usia dan latar belakang yang berbeza, tidak kira tua atau muda.

Menurut lelaki terbabit, dia akan menceritakan hal peribadinya kepada pelanggan terlebih dahulu sebelum dia membuat hubungan di atas katil.

Katanya, tidak semua wanita mempunyai kepuasan yang sama dan wanita juga tidak memikirkan diri mereka di atas katil, jadi ini adalah peranan saya untuk memahami mereka.

Dia juga akan berkunjung di merata-rata tempat selama tiga atau empat malam seminggu untuk mencari wanita yang inginkan perkhidmatan seks beliau.

Dalam pada itu, sepanjang tempoh selama dua tahun dia bekerja sebagai Gigolo, dia akan mendapatkan maklumat tentang pelanggannya yang kebanyakan wanita datang kepadanya sebelum dia bawa balik ke bilik dan menggunakan perkhidmatannya.

Pada kebiasaannya Jake akan menjemput pelanggan untuk makan terlebih dahulu dan seterusnya dia akan bertanya kepada mereka apa pengalaman akan membuat mereka tersenyum.

Jelasnya, "selalunya saya mendapat pelanggan yang hanya mahu melakukan hubungan seks pada masa itu, tetapi dengan cara saya yang tersendiri saya akan mengajak pelanggan saya makan dan minum terlebih dahulu untuk mengenali pelanggan saya dengan lebih dalam lagi."

Kata Jake, "jadi dengan cara tersebut pelanggan akan jadi lebih santai dan selesa."

Katanya lagi, sebelum saya bertemu pelanggan, saya akan bertanya mengenai tingkah laku dan hobi mereka, berikutan itu saya boleh bayangkan mereka jenis wanita macam mana dan kemudiannya saya akan mencari di sumber-sumber internet apa yang mereka mahukan.

"Selama menjadi gigolo, banyak pengalaman tentang wanita yang saya dapat, jelas Jake. Sumber: Eberita. Editor: Atila Atasha


Subscribe to receive free email updates: